Seniorenseks ingezet in campagne voor Australische Virgin Money

NSFW noemt het preutse Amerikaanse blog AdFreak sommige beelden uit de nieuwste, een beetje bizarre campagne in Australië van Virgin Money, de zoveelste dochteronderneming van Richard Branson. Dat gaat over bijgaand plaatje, dat ze maar liever niet afbeelden (al kun je er wel naar doorklikken, toch hypocriet). Not Suitable/Safe for Work, want dan kan de baas boos worden. Zoiets bekijk je in je eigen tijd, op je eigen computer. De ‘'Everlasting Love''-campagne bevat ook expliciete beelden in een commercial waarin bejaarden in natte t-shirts

in de tuin in een watergevecht verwikkeld zijn. De logica van dit alles? Virgin gaat met nieuwe huishypotheken de markt op en het idee is dat je dan een (bijna) levenslange relatie aangaat met ze, dus kun je maar beter een partner hebben, waar je na vele jaren nog steeds een gepassioneerde relatie mee hebt…. Vertaal ik vrij van AdFreak. Wat een nonsens, maar alle kranten staan er natuurlijk weer vol met artikelen erover. Mede daarom zal het Virgin Money te doen zijn.

Lees ook:Tuinspuit & bejaard stel, waar dat niet toe kan leiden volgens Virgin
Lees ook:Maak ballerina wild in internetspot van Virgin Money
Lees ook:Nieuwe viral Virgin overhaast teruggetrokken van blog
Lees ook:Episch spotje over stewardessen en steward Virgin Atlantic
Lees ook:British Airways wist ‘reclame’ concurrent Virgin uit Casino Royale

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.