Nokia contra iPhone op Amerikaanse ‘Open to anything’-affiches

''Now if we could only get Nokia to design stuff more like Apple does and get Apple to be as open minded as Nokia,'' verzucht een Applefan op het Amerikaanse Macrumoursblog. Aanleiding is de affichecampagne van Nokia voor zijn N-serie toestellen in de VS waarin -zonder de naam van de concurrent te noemen- de iPhone wordt aangepakt. Op een vriendelijke manier (zie ook N95 vs iPhone-filmpje). De affiches zijn onderdeel van Nokia‘s ''Open to anything''-campagne. Het Nederlandse Macwereld legt al even vriendelijk uit wat de N-serie-toestellen van

Nokia allemaal kunnen, wat Apple's iPhone, op basis van een veel meer gesloten platform, dus niet kan. Zo kan de iPhone-gebruiker geen eigen ringtones of bestanden op het toestel opslaan of het toestel als opslagmedium gebruiken, iets dat Nokia met de N-series wel toestaat. En na een of 2 jaar SIM-lockvrij maken en weggeven of verkopen, ho maar, evenals het zelf installeren van veel applicaties en widgets.

Lees ook:Nokia N95 pakt de iPhone aan in commercial, zoals Mr Mac Mr PC
Lees ook:Apple geeft ‘slechts’ 20 miljoen dollar uit aan reclame voor de iPhone
Lees ook:Zoetsappig iPhone 5S-spotje mikt op ouders
Lees ook:Smartphone reclame-oorlog in VS: Motorola buit met Droid X ‘ontvangsthandicap’ van concurrent iPhone 4 uit
Lees ook:Apple-spot nieuwe iPhone 4S legt voordelen assistent Siri uit

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.