Verzekeraar Nationwide veroorzaakt veel schade met buitenreclame

Soms zit 't mee. Ik kon een paar spectaculaire buitenreclame-uitingen niet meer vinden, waarin de Amerikaanse verzekeraar Nationwide een gebouw en een plein in verf had ondergedompeld. Doet denken aan Even Apeldoorn bellen of Sony's Like no other, maar dan alleen met gele verf. Gelukkig waren de uitingen ook gespot door het Reclame- weblog van Creative Bastards. Ik neem ze graag over, inclusief bastardvlekje, met dank. De campagne lijkt voor Coop's Paints, wat menigeen denkt (ik zie de naam Nationwide ook nergens hier), maar is echt voor de verzekeraar (vermoedelijk betaalde Coop's wel mee). Op Nationwide's campagnesite Life comes at you fast is overigens ook nog de recente SuperBowl-commercial met Kevin Federline te zien. 

Lees ook:Aanrijding? Eerste autoverzekeraar brengt app voor iPhone op de markt
Lees ook:Auto dendert ‘trap’ af in reclame verzekeraar Nationwide
Lees ook:Is 1 april-tegenslag met zakenauto reclamebureau XCJ 1 april-grap?
Lees ook:Help, een vlinder op mijn auto! Even Apeldoorn, uh, Nationwide bellen
Lees ook:Nike-atleet sprint dwars door flatgebouw heen in buitenreclame

Eén reactie op “Verzekeraar Nationwide veroorzaakt veel schade met buitenreclame

  1. Julian

    Want een fantastisch idee.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.