In de -hopelijk oneindige – serie Reclame Voor Weer Eens Wat Anders- de Bull Up club van beleggers. Dat zich een ‘sociaal media-platform’ noemt dat beleggers aan elkaar verbindt en ondersteunt met informatie, tips en educatie, meldt de advertentie (KLIK erop om alles goed te kunnen lezen) in De Telegraaf van zaterdag j.l. Toen stond de teller op 1745 leden. De advertentie meldt als actie een introductietarief van 10 euro per jaar, terwijl VIP-leden, zie de tekst, 50 euro betalen. In een bijgaandinterviewtje zegt Bull Up-voorzitter Dick Garritsen onder meer dat hij beleggen ziet als het ‘enige alternatief voor een goede oudedagsvoorziening’.
Lees ook:Spaar ons pensioen roept de FNV nu tegen de senaat
Lees ook:Kijken naar en napraten over VPRO Grensland-afleveringen in de reclame
Lees ook:Advertentie Vastgoed Belang over ‘klap’ Verhuurdersheffing
Lees ook:Kijk goed!-reclame voor Nuvo erkende-opticiens
Lees ook:VPRO weer op zoek naar nieuwe leden (steun die omroep!)