Huidhoudbeurs-bezoeksters ontvoerd naar Rijksmuseum door sponsor ING

ING, als trots hoofdsponsor van het Rijksmuseum, wil graag cultuur voor zoveel mogelijk mensen toegankelijk en bereikbaar maken. En daar gaan ze best ver in.’ Luidt het begeleidend schrijven van een persbericht van ING’s reclamebureau J. Walther Thompson Amsterdam. Over bijgaand filmpje. ING, droogjes: ‘Bezoekers van de Huishoudbeurs kregen op de ING stand een voorproefje van de modetentoonstelling Catwalk in het Rijksmuseum. Wat de bezoekers niet wisten, is dat de stand

transformeerde tot een rijdende bus die de bezoekers naar het Rijksmuseum reed.’ Leuke reclamestunt van de bank.

Lees ook:Prinsjesdag: Etos – ‘altijd sjerp geprijsd’ – haakt in met … sjerpen
Lees ook:SinterClaus (a.k.a SantaKlaas) houdt huis in Rijksmuseum
Lees ook:Striptease-spotje overheid tegen gedwongen prostitutie en mensenhandel
Lees ook:Berlijnse Muur in de reclame met knappe fotografie
Lees ook:Marktplaats.nl op zoek naar adverteerders meldt ‘papieren’ reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.