Opel maakt reclame voor de ‘inruilsensatie van Europa’

Advertenties laten zien hier van stuntende automobielverkopers is geen doen, want geen ruimte voor. Al zou ik het willen. Ze buitelen over elkaar heen. De meeste zijn ook boring. Soms pik ik er opvallende uit, zoals deze van Opel. Die onderkop alleen aOpel The Big Eventl: ‘De inruilsensatie van Europa.’ Daar is ‘The Big Event, nu in Nederland!‘ niks bij. Veeel en grote kortingen dus, claimen ze. (KLIK erop om wat te vergroten). Let op: actie- en verkoopvoorwaarden op de site. De advertentie plukte ik uit De Telegraaf vandaag, maar de dealeractie startte gisteren al en duurt t/m zaterdag 7 september.

 

Lees ook:Opel claimt ‘inruilsensatie van Europa’ in advertentie
Lees ook:‘Giftcard’ van €130 cadeau bij elke Mac tijdens iDays van Apple Reseller Amac
Lees ook:Na iPod en lcd-TV leren weekendtas reclameactie McGregor
Lees ook:Vrij Nederland maakt reclame voor 75 jaar-festival over ‘verzet en vernieuwing’
Lees ook:‘Inruilsensatie van Europa’ aangekondigd door Opel

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.