‘Inruilsensatie van Europa’ aangekondigd door Opel

Opel eventDaar is-ie weer, de advertentie voor The Big Event van de Duitse automaker Opel. We vragen ons steeds af of potentiële kopers van het merk hun aankoop hebben uitgesteld vanwege de jaarlijkse ‘De inruilsensatie van Europa‘ of dat er vooral spontaan auto wordt ingeslagen daar. Alleen van 9 maart t/m 14 maart, meldt de advertentie die we uit De Telegraaf plukten (KLIK erop om wat te vergroten). De actie omvat een drietrapsrakket, en geen lullige: €2.000 extra inruilwaarde, €250 gratis accessoires en €500 gratis brandstof. Op de site kun je vliegensvlug de inruilwaarde van je auto berekenen, altijd leuk om te doen.

Lees ook:Kans op VW Up meldt Super Pasen-reclame Keukenconcurrent
Lees ook:Opel claimt ‘inruilsensatie van Europa’ in advertentie
Lees ook:De Sonja Bakker’s deel 4 met gratis stappenteller en app exclusief meldt Lidl-advertentie
Lees ook:Racefiets winnen met Tour de France Pro-spel meldt reclame
Lees ook:‘Radio Veroniklaas’-actie steunt Actie Pepernoot NFK

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.