Vraagteken-raadsel opgelost – actie blijkt campagne de Volkskrant

Toegeven, ik had geen idee. Slimme campagne daarom van de Volks- krant, als onderdeel van de Willen weten-aanpak. Over vraagtekens gesproken. ''Nederlandse bedrijven gaan massaal in de uitverkoop, zo lijkt het. Hoe Nederlands zijn we eigenlijk nog? Vorig jaar was het nog ondenkbaar dat ABN Amro overgenomen zou worden. Wie is de volgende? Hoe lang nog staan deze namen op de gevels? En hoe erg is dat eigenlijk? Nemen we niet net zo hard buitenlandse bedrijven over? Gooien we ons erfgoed te grabbel? Of doen we gewoon goede zaken?'' Een boel, in dit internetfilmpje over dit deel van de campagne; nu eens kritisch kijken of de Volkskrant die vragen ook écht beantwoordt… 

Lees ook:Belastingdienst kan niet zonder jou zegt advertentie
Lees ook:Ik wil Bolletje, maar nu even niet, in fraaie animatiecommercial
Lees ook:Geinige, maar duidelijke vreemde talen spotjes Delta Lloyd
Lees ook:‘Web-only’ bedrijven maken steeds meer reclame op de tv
Lees ook:In Levi’s-jeans springen en Ray-Bans gooien: hitfilmpjes op internet

3 reacties op “Vraagteken-raadsel opgelost – actie blijkt campagne de Volkskrant

  1. Jelle vd R

    Hallo zeg, boeie, en ik ga nu meteen de Volkskrant aanschaffen. Nou even niet dus.

      /   Beantwoorden  / 
  2. Wouter van de Ridder

    Hele intelligente reactie…een campagne die heel veel pr heeft opgeleverd voor bijna niets…krijg je dit!

      /   Beantwoorden  / 
  3. Redactie, Michael

    @Wouter: zal niet iemand zijn die betaalt voor zijn krantje (:-) Actie lijkt mij ook wel effectief, nu maar hopen dat we tzt ook wat cijfertjes te zien krijgen. Want dat soort vragen willen we ook graag beantwoord zien…

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.