‘'Ass-vertising is based on a simple philosophy: If you want to be seen, go where people are already looking.'' Schrijft Night Agency op zijn site, na geclaimed te hebben ass-vertising te hebben ‘'ontwikkeld.'' Eerst riepen ze 'uniek in de wereld' te zijn met dit nieuwe vleselijke medium, maar dat viel vies tegen; op menige blog werden voor- beelden van voorgangers gemeld. Zie hier, hier en hier. Ook de naam Ass-vertising blijkt niet nieuw in de VS. Iets voor onze jeugdige zender BNN misschien? (via Adrant). En de reclame- dragers? De site daarover: ''The Ass-vertising Agents are hand-sleected brand ambassadors with the great looks, and the razor-sharp wit to represent your brand with humor and grace.''
Lees ook:Geen moment zonder humor – in Duitse reclame
Lees ook:Roorda: ‘De fabriek kan afbranden, als ze maar van het logo afblijven’
Lees ook:Jump Around-song helpt kinderen bedden Ikea testen
Lees ook:Van Persie en vliegende teckel in The Gift-spotje ESPN UK
Lees ook:Arrow Jazz maakt reclame voor nare nieuwe naam SubLime