Jump Around-song helpt kinderen bedden Ikea testen

Aan de goeie Nederlandse campagne van Ikea hebben we al aandacht besteed hier bij Reclamewereld. Daarom maar eens een Zweedse commercial getoond. Heel iets anders. Over hoe ze bedden testen gaat-ie. Niet alleen met robotachtige apparaten, want, zegt de Zweedse tekst, wij weten hoe onze bedden dagelijks worden gebruikt in het leven: ‘Bedden gemaakt voor de realiteit‘. Dus nodig je een school kinderen uit

en hoop je dat er geen ongelukken gebeuren. Nee, geen copulerende paren, haha, als Zweedse humor. De achtergrondmuziek is de stampende oude song met de toepasselijke naam Jump Around van de Amerikaanse hiphop groep met Ierse roots House of Pain.

Lees ook:Kleuterklas verpletterd in spotje tegen te hard rijden
Lees ook:IKEA’s dag is het helemaal niet vandaag, in de Volkskrant dan
Lees ook:Reclamemakers zoeken nieuwe dictators na dood Kim Jong Il
Lees ook:Boekpromo rapper Bomani Armah: ‘Read a motherfucking book’
Lees ook:Quest scootmobiel van Molenaar opvouwbaar tot trolley meldt reclame

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.