Skoepje voor de Belgische modeketen JBC. Naomi Campbell (39) wordt hun reclamegezicht en ze was onlangs ”in het grootste geheim” bij onze zuiderburen op bezoek om commercials te maken, meldt De Standaard. Bijgaand de eerste. Een wat jongere Campbell was eerder al het gezicht van de merken Ralph Lauren, Yves Saint Laurent, Versace en Dolce & Gabbana. ”Het is de eerste keer dat een Belgische keten een internationaal model van dat kaliber weet binnen te halen,” klinkt het trots, en dat snappen we best, vanuit het Vlaamse zuiden. Volgende maand volgt spotje nr 2.
Lees ook:Lionel Messi spreekt op site trotse sponsor Dolce & Gabbana
Lees ook:Dolce & Gabbana zendt modeshow als iPhone-livestream uit
Lees ook:Na Louis Vuitton is Madonna nu weer reclamegezicht Dolce & Gabbana
Lees ook:Juul het stressmannetje maakt autorijders ‘t leven zuur
Lees ook:Scarlett Johansson & Matthew McConaughey in campagne Dolce & Gabbana
Naomi scoort bij de Belgen. De jurk uit de eerste spot die sinds zondag in de rekken hing, is al weg, meldt De Standaard. ‘In de meeste winkels was de jurk in enkele uren tijd uitverkocht’, zegt Veerle Koninckx, directeur communicatie van JBC in de Concentra-kranten. De kledingwinkel heeft de hoeveelheid jurken bewust beperkt gehouden om de klant een exclusief gevoel te geven. ‘Het is niet de bedoeling dat je op een feestje drie andere dames tegen het lijf loopt die dezelfde Naomi-jurk dragen’.
In de week van 14 oktober wordt er nog een beperkte nalevering verwacht. De tweede Campbell-spot is vanaf 2 november te zien, aldus het Belgische blad.