Na Louis Vuitton is Madonna nu weer reclamegezicht Dolce & Gabbana

Madonna 51Waar hoorde ik laatst dat het niet best ging met de verkopen van het merk Dolce & Gabbana? Geen idee, maar er is daar in Italië in ieder geval nog genoeg geld over om Madonna aan het werk te zetten als hun reclamegezicht. En Domenico Dolce en Stefano Gabbana mikken misschien ook op een wat breder -lees ouder- publiek. De Material Girl is immers een indrukwekkende 51-er. Madonna verbrak haar banden met Louis Vuitton (of andersom, je weet maar nooit) en is al druk bezig met het schieten van de komende D&B-campagne voor voorjaar/zomer 2010. Als iedereen hopelijk wat meer te besteden heeft voor wat duurdere kleding. BTW: is dit een geintje van site Popcrunch? De komende collectie van het D&G-duo ”is said to heavily feature corsets.” Haha. Domenico Dolce and Stefano Gabbana meldden verder: “It seemed only fitting that Madonna, who embodies both the strong sensuality of the brand and who shares an Italian heritage with the designers should be the one to showcase the Sicilian inspired collection.” D & G kennen Madonna trouwens goed, want ontwierpen de costuums voor Madonna’s “The Girlie Show Tour” (1993) en de internationale “Sticky & Sweet-” tournee vorig jaar.

Lees ook:Scarlett Johansson & Matthew McConaughey in campagne Dolce & Gabbana
Lees ook:Sexy Madonna aan de afwas voor reclame Dolce & Gabanna
Lees ook:Lionel Messi schittert in reclamegreep van Dolce & Gabanna
Lees ook:Lionel Messi spreekt op site trotse sponsor Dolce & Gabbana
Lees ook:Scarlett Johansson in erg fraaie Dolce & Gabbana-uiting

0 reacties op “Na Louis Vuitton is Madonna nu weer reclamegezicht Dolce & Gabbana

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.