W-A, heb je iets gemerkt? Auping nights, Better days! Vorstelijk slapen kan al met Auping sinds 1888 zegt de Kroningsinhaker van de beddenfabrikant in de krant met een zo te zien authentieke foto van Paleis Soestdijk. Er komt dus een paleisrevolutie aan, begrijpen we, van Queensize naar Kingsize. Via de QR-code links onderaan kom je op de site alwaar meer meer informatie over de historie van het bedrijf. De inhaker, geplukt uit de Volkskrant vandaag, is onderdeel van de Morgen-campagne van reclamebureau Brand New Telly (zie ook deze commercial). gemaakt door reclamebureau Selmore.
Lees ook:Filmsterretje loopt onverwacht blauwtje in Auping-spot
Lees ook:Showroom sale in de reclame bij Auping
Lees ook:Auping waarschuwt in advertentie tegen ‘meest uitgeslapen marketingtrucs’ van sommige concurrenten
Lees ook:Auping feliciteert Ranomi ‘Slapen voor Goud’ Kromowidjojo
Lees ook:Grolsch, Auping, Kruidvat, Fiat, NVM haken in op Prinsjesdag
Met dat bureau zitten jullie er fors(telijk) naast. De nieuwe internationale thema campagne “morgen” is van Brand New Telly.
http://www.youtube.com/watch?v=y3Q4pGGj6og
@Wouter: Excuses, gisteravond slecht geslapen . Maar inmiddels op Koninklijke wijze gecorrigeerd.
Dat is heel Royaal van je
Nu alleen nog Brand New Telly goed schrijven en dan zijn we vorstelijk blij.
Het streepje van de Q (van ‘Queensize’) zit aan de verkeerde kant…
@Wouter: Ja, vertel eens, Wouter, hoe zit dat met die Q? (goed opgemerkt, @Martin)
mooi filmpje… doet me wel een beetje denken aan deze van postnl
http://www.youtube.com/watch?v=bJEtN5PfrkY