Hoe verzinnen ze ‘t weer, de reclamemakers van Wonderbra. In Londen hangt deze billboard, die je met speciale 3DD (haha) bril op moet bekijken. Dan komt het Braziliaanse model Sabraine Banando nóg beter uit de verf. Al zal niemand dat doen, of kunnen doen natuurlijk, wie loopt er nu rond met een 3d-bril op zak (wie weet lukt het wel op Reclamewereld.blog . Leuke stunt -klik op beeld om te vergroten- want hier wordt natuurlijk weer véél over gepraat en geschreven. Bedacht door reclamebureau Iris London, en onderdeel van Wonderbra’s Full Effect Your Life-campagne. Zie ook recente Belgische parodie -voor ‘n goed doel- op hun klassieke boobs-advertentie Hello Boys. Via Adrants.
Lees ook:Duizenden borsten in advertentie en billboard: Wonderbra flikt ‘t weer
Lees ook:Stijlicoon Iris Apfel van 94 jaar maakt reclame voor de DS3 van Citroën
Lees ook:De wijnfles die reclame maakt voor DB’s Export Dry-bier
Lees ook:Wonderbra-draagsters moeten extra oppassen voor passerende trein
Lees ook:De Wonderbra strip decoder-reclame nu ook hier te zien