Kijk me in de ogen, ik zei: in de ogen (zegt Cap48-ad)

Cap48 ogenIn België heeft  Cap48, de Waalse vereniging die het leven van fysiek en mentaal gehandicapten wil verbeteren, zijn nieuwe campagne in gang gezet met een leuke persiflage op de klassieke wereldberoemde Hello Boys-advertentie van Wonderbra. De campagne is gemaakt door het reclamebureau van de organisatie, Air in Brussel. Dat meldt de Belgische site BuzzingBees.

Lees ook:Deze BH en meer zie je ‘t best met 3D-bril op (Wonderbra)
Lees ook:Hillary en Barack maken samen reclame voor Brusselse universiteit
Lees ook:Na Nipple Slip (4x) Wonderbra’s Perfect Strapless-reclame
Lees ook:Bij koffie-reclame hoort speculoos, ja speculOOs, van Lotus
Lees ook:Kijk, dit moet je doen als je mobieltje dreigt stuk te vallen

0 reacties op “Kijk me in de ogen, ik zei: in de ogen (zegt Cap48-ad)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.