Stijlicoon Iris Apfel van 94 jaar maakt reclame voor de DS3 van Citroën

DS 3 driven by style.’ Zegt Citroën over het nieuwe automodel. Over model gesproken. Daarvoor wordt reclame gemaakt door het 94-jIris Apfel Volkskrantarige Amerikaanse stijlmodel Iris Apfel  (teven zakenvrouw en interior designer) in deze door het nieuwe reclamebureau La Maison van Publicis Paris gemaakte prachtcommercial. Dagblad de Volkskrant wijdt vandaag een flink artikel (KLIK erop om te vergroten) aan het spotje. Leuk. En ideale reclame voor de DS3 natuurlijk. Over Iris schrijft Bregje Lampe: ”In de modewereld geniet ze al jaren een sterrenstatus: ze is de Doutzen Kroes van de bejaarde modellen. Maar niet omdat ze mooi is, maar

omdat ze eigenzinnig is.” Maar de excentrieke Iris zegt in het spotje liever, en laat dat haar opdrachtgever Citroën nou goed uitkomen ;-) : ”Ik heb stijl.” De Volkskrant nogmaals over de geadverteerde DS3: ”Het merk hoopt met Iris Apfel jonge creatievelingen en modieuze types aan te trekken.” En, weer over Apfel: ”Intussen heeft ze onder meer een eigen make-upcollectie gemaakt voor cosmeticamerk Mac, ze stond model voor kledingmerk & Other Stories en ze figureerde naast topmodel Karlie Kloss in de campagne van tassenmerk Kate Spade.”

Zie de reclametrailer over de over Iris Apfel gemaakte docu van vorig jaar hier.

Lees ook:Wie komt spelen met raar hondje in Citroën C3-reclame
Lees ook:Webhoster Strato doet een ‘WC Eend’ in reclame-uiting
Lees ook:Beetje bloot helpt als modellen reclame maken voor ‘t milieu
Lees ook:Citroën trekt auto’s rode wintertrui aan als reclamestuntje
Lees ook:Kate Upton: meer bloot voor Carl’s Jr dan Mercedes-spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.