”An Unromantic Comedy.” Philips komt vanaf vandaag met een nieuwe online comedyserie ‘Nigel and Victoria’, meldt de aan het Tijdschrift voor Marketing gekoppelde site Molblog. Doel: een serie nieuwe lifestyle producten introduceren, zoals iPad-accessoires en koptelefoons. Entertainment-content wordt gebruikt om consumenten te betrekken bij het merk. ”De serie gaat over een off-screen romance tussen de productrecensent Victoria Koblenko, verzot op gadgets, die de kijker kennis laat maken met Philips-producten en Nigel (acteur Ben Willbond), een Britse marketingmanager van Philips, die het niet kan laten zich overal mee te bemoeien.” Over wat is gezien heb zeg ik: wat flauw zeg. Hier nog episode 2 en 3.
Lees ook:Lacee’s nieuw kookprogramma RTL lange reclamespot Philips
Lees ook:PSV gaat op zoek naar nieuwe shirtsponsor (mag van Philips)
Lees ook:Terugroep-advertentie Philips Café Gourmet-koffiezetapparaat
Lees ook:Na de Nachtwacht wil Philips ook ons huis in ‘t ledlicht zetten
Lees ook:Jazzman Benjamin Herman praat over zijn passie met Philips
Pffff… 3 minuten en 30 seconden… Waarom denkt toch altijd iedereen maar dat als je een filmpje op internet knalt, dat iedereen daar dan opeens ook alle tijd voor wil nemen?! Tuurlijk, het is minder duur. Dus hoef je het niet in 30 seconden te proppen. Maar 3 minuten en 30 seconden… Jongens van Philips, ik heb nog heel veel andere dingen te doen! (En ik gok zomaar dat datzelfde ook voor de rest van jullie doelgroep geldt!) Keep it simple, keep it short. Dank u wel.
P.S. En wat fláuw! (Ja, heb toch even de minutenlange moeite genomen om te kijken. Maar, lieve lezers, wat mij betreft kunt ú zich die besparen en iets leuks gaan doen.)
En aflevering 4 is inmiddels ook live:
http://www.youtube.com/watch?v=4DqLLqDYawY