Haarverzorgingsmerk Sunsilk van Unilever start volgende maand een internationale campagne waarin drie vrouwelijke iconen de hoofdrol spelen, Madonna, Shakira en Marilyn Monroe. De Life Can't Wait-campagne begint met een commercial op 3 februari tijdens het Super Bowl XLII-festijn in Phoenix Arizona. "They're celebrated not only for their accom-
plishments but for living with passion and urgency as well as having the confidence to take leaps of faith — with their lives and their looks. Our hope is to inspire a new generation of women to do the same," zegt Stan Cook van Unilever Hair Care Operations in de VS op PRNewswire. De cam- pagne is gemaakt door DeGrippes Gobe, een Frans bureau (bijgaand campagnebeeld via fanclub Madonna). Vanaf 1 februari kunnen vrouwen op lifecantwait.com hun "Life Can't Wait" momenten kwijt.
Lees ook:De Stan Smith-sportschoen terug met mooie woorden-spot
Lees ook:Haar haar is heilig in ‘Zie het licht’-commercial GHD
Lees ook:Wondermiddel voor schoonheid vrouwen RB-X in spot Dove
Lees ook:Verzekeraar 1st for Women mijdt mannen, behalve in de reclame
Lees ook:Catherine Zeta Jones treedt op in Unileverfilmpje voor Lux
UPDATE: Marilyn, Madonna & Shakira, de commercial van Sunsilk is toegevoegd maar ik vind ‘m erg tegenvallen. Jammer.