Haar haar is heilig in ‘Zie het licht’-commercial GHD

Our customers go to great lengths to tell us that ghd has changed their lives. The new campaign celebrates this miracle and invites women to join the new religion for hair.’” Zo zeg, die Sarah Lambley, group marketing director van GHD. Als dat niet pretentieus is… GHD is het hoorverzorgingsmerk, dat in 2001 in het Britse graafschap Yorkshire werd opgericht. Het best mooie See the light-filmpje, opgenomen in Zuid-Afrika, is gemaakt door reclamebureau TBWA\Manchester.  Via Utalkmarketing.

Lees ook:Britse BBC speelt vrolijk in op WK Voetbal en Zuid-Afrika
Lees ook:Kanye West werkt mee aan spectaculair ‘Made of Black’-spotje Guinness
Lees ook:Ferdinand, Giggs and Park lopen op water voor Smirnoff
Lees ook:Eerste spotje Duffy als reclamegezicht Cola Light (Diet Coke)
Lees ook:Voetbalscout op zoek naar Afrikaans talent (in Guinness-spot)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.