Medium is the message en andere reclamemotto’s op poster

Het nieuwe Spaanse reclamebureau Bit This! ontwikkelde eerder dit jaar deze poster met allerlei -soms zogenaamde- (reclame)slogans. Met enkele aardige en minder goeie, waarschijnlijk zelf verzonnen boodschappen en verschillende heftige spelfouten (‘Uglyness does not sell‘ en ‘Don’t belive the hype‘).  En deze lange, vermoedelijk uit de praktijk van de Spaanse reclamemakers gegrepen (en niet alleen Spaanse): ‘‘Every night I pray that clients with taste will get money and clients with money will get taste.” Via tweet Dennis H.

Lees ook:Humberto Tan reclame uithangbord voor NH Hotels
Lees ook:Spotje ‘Follow The Money’ vraagt financiële steun voor onderzoeksjournalistiek
Lees ook:Hoera, de hotte slomo-girls van Seat zijn weer terug
Lees ook:Dennis Rodman versiert Kim Jong Un met Pistachenootjes
Lees ook:Vergelijkende reclame ofwel de aftocht van de jaguar

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.