SBS6 zoekt via advertentie mensen voor nieuw tv-programma, maar wie is de sponsor ervan?

Welke sponsor zit achter dit nieuwe programma, was mijn eerste gedachte toen ik deze oproepadvertentie zag in de wakkere krant zaterdag. Mediamarkt? Beter dan die schreeuwende Loden Leeuw Arie Koomen, in ieder geval. BCC? SBS6 zoekt via deze advertentie op de Privé-pagina mensen voor een nieuw tv-programma over ‘complete interieur- en elektronica make-overs’.  Als ik de tekst hieronder goed interpreteer dan. Men moet reageren bij Pilarczyk, oftewel PMG, een onafhankelijke mediaproducent, maar wel onderdeel van de TMG/Telegraaf Media Groep. PMG produceert jaarlijks meer dan 160 programma’s voor RTL, meldt hun site, maar nu gaan ze dus vreemd, met SBS6.

Lees ook:Kabinet wil stoppen met sponsoring van tv-programma’s
Lees ook:Juridisch Das-advies in televisieformat succesvol verpakte spot
Lees ook:Talpa €1 beboet voor ‘sluikreclame’ Sponsor Loterij in De Wedstrijden
Lees ook:Vitesse belt zich schor met zelfde hoofdsponsor als Utrecht
Lees ook:Kleurenadvertentie van hele pagina voor een huis, nee, villa

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.