Vragen rond Geen misverstand-advertentie BankGiroLoterij

Goh, wat een aparte kleine advertentie van de BankGiroLoterij, in De Telegraaf van vandaag. ”Geen misverstand” staat er boven. Alsof er node iets rechtgezet moet worden. Maar er wordt niets rechtsgezet. ”Enkele maanden” hebben ze vanwege een nieuw automatiseringssysteem minder prijzen uitgekeerd, maar dat was ”vooraf duidelijk in de krant gecommuniceerd.” Geen misverstand mogelijk. Vervolgens werft de BGL vrolijk, in de laatste zin, nieuwe leden; de brief komt eraan. Toch raar. Of zouden ze misschien handig gebruik willen maken van de toestanden bij concurrent de Staatsloterij, waarover (toevallig?) ook vandaag een heel artikel in diezelfde Telegraaf staat. Onder de chocoladeletterkop ”Wat verzweeg de Staatsloterij?” De BGL zal toch niet óók een ”onthullend” artikel in DT hebben gevreesd? Vaag allemaal. En dat kan dus tot misverstanden leiden.

Lees ook:Staatsloterij past reclame aan na uitspraak Reclame Code Commissie
Lees ook:PvdA en CDA willen reclameregels op commerciële tv versoepelen
Lees ook:Nederlandse Loterij stelt zich voor per advertentie
Lees ook:Speurders biedt nu gratis ‘ZoekTurbo’ aan in advertenti
Lees ook:‘Er valt nog veel meer te winnen’ zegt advertentie Oranjetrekking Staatsloterij

Eén reactie op “Vragen rond Geen misverstand-advertentie BankGiroLoterij

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.