Seks is ‘uit’ bij Veronica-tv, maar nog lang niet bij de adverteerders

Het EK Lingerie, op de buis gebracht door Veronica om kijkers van Nederland 1 tijdens de STER-blokken rond het EK Voetbal weg te lokken (zie foto's), trekt minder kijkers dan vorig jaar. De vorige keer 800.000, nu slechts 320.000, meldt Veronica's programmaleider Alphons Martens aan de Volkskrant. Sex is uit, con- cludeert hij mede vanwege die cijfers, maar ook de Undercover Lover-serie viel terug. Wat niet gezegd kan worden van het animo van adverteerders. ''In de reclame- blokken er omheen vochten ze om een plekje hoor. Maar ze wilden het pogramma niet openlijk sponsoren.'' Veronica wil voortaan,met presentatoren als Johnnie de Mol en Lange Frans, een beetje een
mannelijke zender worden voor mensen die hard werken, hard genieten en
hard leven. Jonge mensen tussen de 13 en 35 die op Hyves en Youtube
zitten. ''We krijgens straks programma's die ergens over gaan.'' Nu
maar hopen dat de adverteerders meegaan daarin.

Lees ook:Zanger durft pas toneel op na gesprek met zichzelf (spotje Johnnie Walker)
Lees ook:EK Lingerie met bloot op Veronica tijdens STER-blokken EK Voetbal
Lees ook:PP-logo ‘verraadt’ voortaan sluikreclame in Vlaamse tv-programma’s
Lees ook:Snelheidsduivels naar eigen begrafenis in keihard spotje
Lees ook:SBS stopt ‘Amerikaanse’ reclame-experiment na golf kritiek kijkers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.