AD met nieuws en reclame op beeldschermen in sportkantines

Het AD gaat doorlopend nieuwskoppen vertonen op beeldschermen in 250 sportkantines door het hele land, te beginnen met sportnieuws. Als onderdeel van de overeenkomst met MaxTTMedia gaat AD NieuwsMedia, uitgever van het AD, ook advertentie- ruimte op de beeldscher- men verkopen. Het krantenbedrijf wil een multimediaal sportplatform gaan bieden voor sport- liefhebbers en actieve sporters. MaxTT Media zegt met de 250 sportverenigingen ''meer dan een miljoen unieke consumenten'' te bereiken. AD Nieuwsmedia begint met sportnieuws, maar daar blijft het niet bij. Op termijn wordt

het project uitgebreid met meer beeldschermen en de uitzending van nationaal en internationaal nieuws. In de sportkantines die zich in het regionale verspreidingsgebied van de krant bevinden, moeten uiteindelijk ook regionale nieuwskoppen te zien zijn, meldt het AD.

Lees ook:Dagbladen Persgroep zetten zich af tegen tv-reclame in nieuwe campagne
Lees ook:Reclame voor tennis van Eurosport en voor darts van Sportnieuws
Lees ook:Marktplaats.nl op zoek naar adverteerders meldt ‘papieren’ reclame
Lees ook:Sportnieuws-app van ‘grootste sportredactie van Nederland’ maakt reclame
Lees ook:‘Hoofdsponsor’-campagne nieuwsmedia gestart in kranten

2 reacties op “AD met nieuws en reclame op beeldschermen in sportkantines

  1. hans-peter akkerman

    Het multimediale sportplatform bestaat vooralsnog uit een tickertape met AD-nieuwtjes

      /   Beantwoorden  / 
  2. Redactie, Michael

    Maar je ziet die sportkantines niet meer over ‘t hoofd, begrijp ik van je blog (:-). Ik nog wel kennelijk.
    Dank voor tip dus. Het zijn allemaal ambitieuze plannen van die combi, maar misschien wordt ‘t nog wat – clubs zitten altijd wel op een paar extra euro’s te wachten en de kantinebezoekers zullen er niet snel over klagen. Druk als ze zijn met andere dingen…

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.