Lovely Lucy leent zich voor lange tour Vodafone


Leuke cri-de-coeur van een bloggende marketeer/ commu- catieman: lang leve de oorsprong! Evert Jan Koning, die blogt via VueRoyale , wijst op een lang Engelstalig filmpje van Vodafone

, met een Guided Tour van een gevoice-overde Lovely Lucy. Reclame, maar anders. En goed. Koning: ‘Gaan we als marketeer niet volledig voorbij aan het eenvoudige doel: een hart veroveren… Doen we dat met multichannel- strategieën, met crossmedia en convergentie, of anders. Want deze techbased periode heeft zo zijn gevaren, denk ik. En er zal toch wel een maatschappelijke tegenreactie op gang komen, ben ik bijna zeker.’’ Koning beleefde veelplezier aan dat corporate filmpje van Vodafone. ‘’Ik keek het volledig uit, zonder dat er voor mij ook maar 1 relevante boodschap in zit.’ Hij noemt dit ’leuke, prachtige content maken zonder uit te gaan van de veilige kaders die marketeers vaak hanteren… dat is de toekomst. Want we leven in een tijd waar élk product, élk merk, en élke marketeer zich laat beoordelen op de prestatie-som van gemiddelden.’ Valt niets aan toe te voegen.

Lees ook:F1-coureur Lewis Hamilton in Mercedes SLR voor Vodafone-filmpje
Lees ook:Vodafone met reclame op mobieltjes voor zakelijk markt
Lees ook:Vodafone met Yahoo in adverteren op mobieltjes
Lees ook:Reclame voor stad New York en Google Earth’s 3D-service
Lees ook:Weg met oranje Tompouce, hallo Jumbol, kondigt spotje aan

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.