Dam tot Damloop telt 10 English miles in september

Dam tot Dam sept 2015Een duidelijk Engels tintje heeft de advertentie voor de Dam tot Damloop 2015, die, het duurt nog een tijd, op zondag 20 september wordt gehouden: ‘10 English miles.’ Maar er is meer Engels. De uit Het Parool van donderdag geplukte advertentie heeft als onderkop ‘It’s a big race. Go Run It‘ (KLIK erop om wat te vergroten). Asics is namelijk de hoofdsponsor en die van origine Japanse sportartikelenfabrikant is net een nieuwe internationale campagne, ‘It’s a big world. Go run it,‘ begonnen. Logisch dus. Zie bericht over de in Nieuw Zeeland opgenomen commercial van het hardloopmerk hier op Reclamewereld.

De inschrijving voor de Dam tot Damloop in september start morgen/zaterdag. Het is alweer de 31e editie. Co-sponsors zijn Ahold, Het Parool (tevens media hoofdsponsor), KLM, Run2Day (hardloop artikelen en advies), AA Drink en Sky Radio. Meer over de vele sponsors, zonder wie dit soort prachtevenementen niet gehouden zouden kunnen worden, hier.

Lees ook:Reclame speciale Run2Day-schoen 30ste Damloop
Lees ook:33ste ING Amsterdam Marathon komt eraan, met veel sponsors
Lees ook:‘Reclame Revolutie’ beschreven in Parool’s PS van de Week
Lees ook:Ajax & ‘t shirt met de logo’s: Aegon Eerlijk over clubhistorie
Lees ook:Lions Hotel eerste inhaker KLM Curaçao Marathon

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.