Foppe de reclamehaan bewerkt Olympisch Team met Rexonameter

''Na afloop kan ik heel goed zien of je hard hebt gewerkt of niet.''  Zegt Foppe de Haan de reclameman. Hij brengt de (gratis) zweetmeter van Rexona for Men vakkundig aan de man bij zijn Olympische Voetbal Elftal. Verzaken is er niet mee bij zo. Gaat dit niet wat ver zo, met de commercie? Via Marketing Facts

Lees ook:Toekomstmuziek: Nederlander maakt Rexona for Men-filmpje in VS
Lees ook:OS Londen: Rexona haakt in als ‘supporter kampioenen’
Lees ook:Hyves adverteert in De Telegraaf met voetbalvoorspellingen
Lees ook:Rexona ziet Deense, Japanse en Kameroense voetballers zweten op WK 2010
Lees ook:Pearl wint Gouden Loeki / APRIL vóór Centraal Beheer en Mora

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.