Meer zichtbare reclame sponsors tijdens kampioenschap schaatsen

Tijdens de Aegon Nederlandse Schaatskampioenschappen Afstanden in Thialf dit weekeinde worden de reclamemogelijkheden voor sponsors als experiment uitgebreid, meldt SponsorOn- line. Het sportmarketingbureau van de KNSB bereikte overeen- stemming met de NOS om reclame aan te brengen op de binnenzijde van de ijsbaan. ''Door gewijzigde cameratechnieken werd de reclame rond de ijsbaan de afgelopen jaren minder zichtbaar. Door het aanbrengen van 50 meter reclame op de finishlijn wordt deze beperking opgeheven.'' De regels voor wat betreft reclame bij de schaatswedstrijden zijn ruim 20 jaar ongewijzigdgeweest door het toezicht van het Commissariaat van de Media. De NOS besteed aan het schaatsen ruim 125 uur per winterseizoen op televisie. De KNSB heeft besloten deze nieuwe vorm van reclame alleen ter beschikking te stellen aan de vaste sponsors van de bond alsmede de merkenteams.

 

Lees ook:Het is wintertijd roept KNSB in kalender advertentie
Lees ook:Je kan ook schaatsen in Artis meldt advertentie
Lees ook:KPN lost Aegon af als hoofdsponsor Nederlandse schaatssport/KNSB
Lees ook:Hamar: sponsors zwaaien schaatsploeg EK Allround uit in de krant
Lees ook:Weer reclame voor goedkope bananen bij Jumbo

Eén reactie op “Meer zichtbare reclame sponsors tijdens kampioenschap schaatsen

  1. lotte

    harstikke leuk allemaal

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.