Kylie Minogue reclamegezicht H&M, deel verkoop naar goed doel

De Australische popzangeres en stijlicoon Kylie Minogue wordt het gezicht van een nieuwe collectie strandkleding van H&M. Ook haar eigen lijn, 'H&M loves Kylie', is vanaf half mei verkrijgbaar. Van de verkoopopbrengst gaat 10 pct naar 'n goed doel in Australië, WaterAid, dat voor goed en schoon drinkwater zorgt in ontwikkelingslanden, evenals voor de hygiëne en het sanitair daar. De strandkleding zelf is ook geïnspireerd op de zangeres en op haar thuisland Australië; sportief, glamorous en 'bohemian-chic', meldt Zibb.nl. Minogue trad op 11 november 2006 voor het eerst weer op, nadat anderhalf jaar eerder borstkanker bij haar werd geconstateerd. H&M heeft meer dan 1300 vestigingen in 24 landen.

Lees ook:Badgoedreclame Kylie Minogue helpt omzet H&M fors omhoog
Lees ook:Kylie Minogue zet vriendje Andres in voor lancering mannengeurtje Inverse
Lees ook:Kylie Minogue introduceert haar Showtime-geurtje in commercial
Lees ook:Niks billen in reclame Kylie Minoque voor Sloggi
Lees ook:Kylie Minogue en veel trommels in Lexus CT200-spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.