Hogeschool HVA doet onderzoek voor zelfstandig wonende demente ouderen meldt advertentie

In het kader van de -hopelijk oneindige- serie Reclame Voor Eens Wat Anders: ouderen, ook ouderen met dementie. Bijgaande opvallend (goed) vormgegOuderen HVAeven advertentie -zie hashtag #puntvanzorg- is van de Hogeschool Amsterdam/HVA en geplaatst in de Amsterdamse krant Het Parool (KLIK erop om te vergroten). ”Ouderen blijven steeds langer thuis wonen, ook ouderen met dementie. Dat vergt veel van de mantelzorgers. Hogeschool van Amsterdam onderzoekt samen met onder meer Waag Society welke producten en diensten aansluiten bij de behoeften van mensen met dementie en hun verzorgers. Ouderen langer zelfstandig, dat is hetdoel,” aldus de HVA met de nogal pretentieuze slogan Creating Tomorrow in de advertentie. Hun site nog: ”Is Amsterdam per definitie jong, dynamisch en innovatief? Nee. Ouderen horen erbij. Sterker nog, de komende tijd neemt het aantal 55-plussers in de stad alleen maar toe.

De Waag Society, ik citeer nu Wikipedia -ondersteun die organisatie- met ondertitel “Institute for art, science and technology“, is een ‘instelling in Amsterdam die zich bezighoudt met raakvlakken van kunst, technologie en elektronische media.’ Directeur en mede-oprichter is Marleen Stikker.

Lees ook:Amsterdam ‘Innovatiehoofdstad van Europa’ dankt iedereen per advertentie
Lees ook:‘Toezichthouders’ gezocht meldt Sp!ts en Metro-reclame
Lees ook:Powerhouse wenst eigen Volvo Ocean-racers succes per advertentie
Lees ook:Niets zo veranderlijk als het weer zegt MeteoGroup
Lees ook:Voor veel 65+ is doorwerken vanzelfsprekend zegt Pittig

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.