‘Maand van de Geschiedenis’ in de reclame

GeschiedenismaandWat is er deze maand ook alweer? Oja, oktober is onder meer de Maand van de Geschiedenis. Dit jaar met het actuele thema Vriend & Vijand. Meldt de inhaker vandaag in dagblad Metro die is ondertekend door het Nederlands Openlucht Museum en VFonds investeert in vrede. De site erover, want de advertentie is summier:  ”Om de wereld van nu te begrijpen, duiken we in oktober het verleden in. In heel Nederland is er van alles te doen voor jong en oud, voor de geschiedenis- liefhebber en -leek. Ga op ontdekking en laat je verrassen door festivals, lezingen,muziek, theater, filmavonden, kinderactiviteiten, proeverijen en meer.”

Lees ook:‘Wervelende’ Nacht van de geschiedenis; thema Arm & Rijk
Lees ook:Weer Maand van de Geschiedenis meldt advertentie
Lees ook:Weekend van de Wetenschap doet ook gezondheidszorg en cultuur erbij in de reclame
Lees ook:Oktoberbezoek Reclamewereld: verder omhoog naar 96.400
Lees ook:17e Grachtenfestival maakt reclame voor ‘klassieke muziek ondersteboven’

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.