Internethype Harlem Shake: Parkinson Vereniging haakt in

Shaking. Fun for some… Daily strugle for others.’ De Parkinson Vereniging haakt alert in op de wereldwijde internethype Harlem Shake met bijgaande prachtig bedachte infomercial, gemaakt door reclamebureau Saatchi & Saatchi | Leo Burnett. Waarom in het Engels is mij niet duidelijk. Wellicht dat de  ‘Worst Harlem Shake ever!‘-viral zijn weg zo ook buiten Nederland weet te vinden, goed voor de pr van het reclamebureau (en extra aandacht voor de nare ziekte natuurlijk).  Voor die andere shake, klik hier. Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Kusje Erop-commercial van Kruitvat moet hype veroorzaken
Lees ook:Shake it, shake it, crazy muziekspotje Nokia 5310 en N78 handset
Lees ook:Mister Ajax maakt Feyenoorder John de Wolf’s ziekenhuisleven zuur in nieuw Ditzo-spotje
Lees ook:Hebben wij weer, een lachbaby (in commercial van Bol.com)
Lees ook:Taeke Takema en London Guards in actie in Adidas-spotje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.