Filmacteurs vervangen door Downsyndromers in campagne

Indrukwekkend. Op 21 maart dit jaar was er de World Down Syndrom Day. In Italië zet de Coordown Onlus-organisatie zich in voor de integratie van Down-syndroom patiënten in de samenleving en dan vooral in een werkomgeving. Om de mogelijkheden te schetsen werden acteurs en actrices in vijf bekende commercials vervangen door Downsyndromers… Het reclamebureau is Saatchi & Saatchi Milan. Het project kwam van de grond met financiële steun van Toyota Motor Italy. Meer over het project klik hier.

Lees ook:Welke oude hits? Dansen met nieuw Toyota Corola-spotje
Lees ook:Toyota Hilux-eigenaren praten zonder woorden in Australisch spotje
Lees ook:Nieuwe Toyota Yaris kan alles, nou, bijna alles
Lees ook:Help, de mens is gekomen (op reclameposters Sci Fi Channel Italië)
Lees ook:Amerikaan heeft moeite met namen Toyota Prius-zussen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.