Gier en ooievaar vechten in infomercial van Orange Babies

Very weird commercial,’ postte KVoers over deze spectaculaire – er zou niet gerommeld zijn met de beelden- infomercial van Orange Babies. Waarin een ooievaar -die gezondheid verbeeldt- een gier -die staat voor HIV- te lijf gaat. Want? ”A stork is a symbol for childbirth but in reality a Stork eats live baby rabbits and a vulture only eats dead animals.” Zo kun je het ook bekijken, ja, maar dat is de bedoeling ervan dus niet. Onder meer met deze infomercial helpt hulporganisatie Orange Babies HIV-moeders in Afrika een gezonde baby op de wereld te brengen. De song heet Birds en de zangeres Emiliana Torrini, weet poster Lucasvandam te melden op YouTube. WIe het spotje maakte weet ik helaas niet. Via Adclubjaipuron. Meer over de hulporganisatie in de overlees.

Orange Babies is een Nederlandse stichting die als voornaamste doel heeft zwangere vrouwen met hiv en hun baby’s in Afrika te helpen, meldt hun site. Ook bieden zes steun aan kinderen die geïnfecteerd zijn met het virus of er direct mee te maken hebben. Dit doet Orange Babies onder andere in de vorm van het bieden van een melkprogramma en het bouwen van weeshuizen, kraamklinieken en opvanghuizen waar deze vrouwen en kinderen terecht kunnen. Orange Babies is zich bewust van de immense omvang van de aidsproblematiek. Echter: afwachten is geen optie. ”Daarom zetten wij ons iedere dag weer in voor de mensen die ons het hardst nodig hebben.”

Lees ook:Meisje van acht voedt baby op (in Belgisch spotje Druglijn)
Lees ook:Pa en ma worden weer babies in spotjes online winkel Egg
Lees ook:Janet Jackson maakt reclame voor kindersterfteactie Unicef
Lees ook:Vrouwen maken tit-reclame voor Ierse sinaasappelsap
Lees ook:‘Vroeg leren’ mooi vaderdagspotje Amerikaanse Sire

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.