‘White is the new red.‘ Komende vakantieperiode rondom Kerst worden de Coca-Cola blikjes in Canada en ik dacht ook de VS dus wit en kunnen kopers meehelpen om pogingen te financieren om de poolbeer te redden in Antartica. De giga frisdrankgigant doet dat ism WWF Canada. Bijgaande commercial wil laten zien dat poolberen het steeds moeilijker hebben in hun traditionele territorium dat wordt bedreigd door klimaatopwarming. Meer informatie over de actie, die wat mij betreft ook naar Europa mag komen, hier. En Coca-Cola doet niet lullig met geld geven: het via de blikverkoop van consumenten in Canada en de VS opgehaalde bedrag wordt door de fabrikant zelf aangevuld met maximaal $1 miljoen. En wij moeten omgevallen olifanten redden
Lees ook:Mooie nieuwjaarsboodschap rapper Haris Trnjanin in spotje Coca-Cola
Lees ook:Coca-Cola life groen van start met Kiss Me-spotje
Lees ook:Natasha Bedingfield rapt Shake up Christmas voor Coca-Cola
Lees ook:PlantBottle 22,5% van planten gemaakt meldt Cola-reclame
Lees ook:Jammer, niet warm genoeg voor ijsflesje met Coca-Cola
Goed initiatief! Zelf beklim ik deze zomer met een vriend de Kilimanjaro om de aandacht te vestigen op het uitsterven van de ijsbeer.
Doneren kan op: http://tothetopofafrica.wordpress.com/
I guess someone needs to do it. We need to leave a safe place for the future generation. Sustainability is the way to go. Well done Coca-Cola!!! We are from AfroCosmopolitan, an Afro-European e-news concept, established to provide a medium for Africans in Europe to share and have a voice. Our mission is to connect and empower the African Diaspora in Europe (AfroCosmopolitan – Connecting Afro-Europeans).