‘We zijn toe aan het weer…’ is heel knappe commercial Idfa

”… we zijn toe aan het weer.” Wat een simpel, maar bijzonder knap idee achter deze nieuwe split-screen bioscoopcommercial. Die, als aankondiging voor docu-festival Idfa, vanaf vandaag te zien zal zijn. Het filmpje werd gemaakt door reclamebureau TBWA\Neboko. ”De commercial spreekt voor zichzelf,” laat het reclamebureau weten. Dat mag je zeggen, ja. Je zou er trouwens ook een pittige aanklacht tegen de NL (tv)journalistiek in kunnen zien, maar dit terzijde. De Idfa is in Amsterdam van 16 t/m 27 november en vanaf 3/11 staat het programma online (onlinekaartverkoop start 9 november en al op 4/11 voor Idfa-vrienden). Bron: rechtstreeks.

Lees ook:Kaartverkoop ‘speciale selecties’ Idfa start meldt advertentie
Lees ook:A Syrian Love Story is Idfa-special meldt reclame
Lees ook:Idfa Talks-reclame voor Luyendijk en Huys en 291 docu’s
Lees ook:The King, Jari Litmanen over Ajax’ godenzoon (docutrailer)
Lees ook:NTR-serie over toekomst journalistiek: de reclametrailer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.