Laat maandag t/m vrijdag zaterdag thuis zegt SIRE-campagne

Geef kinderen hun spel terug.’ Goeie plaats, achterop Telesport, het sportkatern van De Telegraaf staat vandaag een eerste uiting van de nieuwe campagne van SIRE, of liever, van de herhaalde, maar nu  anders ingevulde campagne. En zowaar geen vader, wat je zou verwachten natuurlijk, maar een moeder gaat de fout in op het voetbalveld. Het leven van de parkeerwacht ging haar niet in de koude kleren zitten. ”In de campagne staat opgekropte doordeweekse stress als een van de oorzaken van negatief gedrag van (veelal) ouders langs de sportvelden centraal. Een belangrijk doel is bovendien het bespreekbaar maken van het soms te fanatieke gedrag van een deel van

de ouders.” De campagne is gemaakt door reclamebureau Alfred, maar een groot aantal andere bedrijven in de commerciële communicatie werkte er ook gratis aan mee. Véél meer informatie over de campagne hier.

Lees ook:Geef kinderen hun spel terug-campagne SIRE blijkt effectief
Lees ook:SIRE met campagne in aanval tegen ouders’ geschreeuw langs de lijn
Lees ook:Opgejaagde vader haalt zijn gram op sportveld zoon (SIRE)
Lees ook:Overheid met ‘kuddedier-campagne’ naar jongeren
Lees ook:Unileverman Weijers Sportmarketeer 07 mede door SIRE-campagne

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.