Voordat ‘t te laat is voor de longen van de wereld (uiting WWF)

Before it’s too late.” De longen van de wereld, een sterke visuele uiting van het World Wildlife Fund. Gemaakt, zegt De Standaard Online, door reclamebureau TBWA. Meer precies door hun Parijse vestiging (dus niet, zoals eerder gesuggereerd, gemaakt door TBWA\London).

Lees ook:Kapotte fietssloten als reclame nieuwe slot Axa
Lees ook:Kussengevecht in nieuw spotje Absolute Vodka – Absolute protest
Lees ook:Vrolijk spotje Honda speciaal voor SH Mode 125-scooters
Lees ook:Gekke bekken trekken in gekke commercial voor de Sony PSP
Lees ook:Seksueel beter presteren dankzij fruit lul-spotje Peta

2 reacties op “Voordat ‘t te laat is voor de longen van de wereld (uiting WWF)

  1. Hans

    De advertentie is het werk van TBWA\Paris.

    Creative Director: Erik Vervroegen
    Copywriter: Nicolas Roncerel
    Art Directors: Caroline Khelif, Leopold Billard, Julien Conter

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.