Pas op fietsers in het verkeer – oplettendheidstestje als commercial

Een oplettendheidstestje. Het is makkelijk om iets niet te zien, als je er niet naar op zoek bent (of als je iets niet verwacht). Pas op fietsers in het verkeer, is dan ook de boodschap. Voor Transport for London is dit spotje gemaakt door reclamebureau WCRS, meldt MF's Viral Friday. De Amerikaanse prof. Daniel Simons van de Universiteit van Illinois vond het filmpje wel érg lijken op zijn instructievideo uit 1999, meldt VF. Dat dit goeie idee ''geleend'' is valt toch niet te ontkennen, zou je zeggen. WCRS ontkent wel. Misschien nuttig om ook in Nederland te gebruiken, speciaal aangepast t.b.v. onze vrachtwagenchauffeurs.

Lees ook:Het licht is groen, maar Seat (?) Panda staat stil in sexy commercial
Lees ook:Na kritiek: nieuwe advertentie Staatsloterij voor Mega Jackpotten
Lees ook:Doritos en Sony Bravia laten ze stuiteren
Lees ook:Verbod kredietreclame vindt Reclamewereld.blog-stemmer goed plan
Lees ook:De balletjes van de Sony Bravia-reclame rollen nu als sex toys

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.