Chrysler plagieert Funda t.b.v. actiereclame-site voor Grand Voyager

Zouden ze bij dat Amerikaanse automerk nu zitten te wachten op juridische stappen van Funda, teneinde nog wat meer publiciteit te genereren? Het zou mij niet verbazen. Om de ruimte van de Chrysler Grand Voyager te benadrukken is de actiesite ditisuwtweedehuis gelanceerd, meldt weblog Carwatch. En om de boodschap kracht bij te zetten (en herkenbaarheid bij de consument te bewerkstelligen) hebben ze voor het gemak de layout van de bekende huizensite Funda gebruikt. Zoek de verschillen…. Kwajongenswerk, maar wel geestig bedacht; moet een keertje kunnen.

 

Lees ook:‘Kijk niet alleen op Funda’ adviseren makelaars van NVM in advertentie
Lees ook:‘Naakte’ Doutzen Kroes, tranen en baby in arty WNF-spotje
Lees ook:‘Kijk niet alleen op Funda’ roepen makelaars in Open Dag-advertentie
Lees ook:Flopverkoper en direczeur zoeken personeel voor Den Engh
Lees ook:‘Gooische Andy’-commercial, op speciaal verzoek hier te zien

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.