Er kan weer worden gestemd, voor het eerst in 2012, voor de Gouden Loeki-verkiezing. Van de 10 voor de maand december 2011 door de STER genomineerde commercials leuke/beste commercials gaan er, zoals gebruikelijk, drie door naar de halve finale van de Gouden Loeki-competitie in december 2012. Beetje complicado steeds: die commercials deden dus niet mee voor de competitie van 2011, die toen al was afgesloten. Ze kunnen op de STER/Gouden Loeki site worden bekeken, waar ook kan worden gestemd tot en met woensdag 22 februari. De tien zijn, in willekeurige volgorde: SIRE/Handen af van onze hulpverleners (reclamebureau Selmore), Ditzo/John de Wolf (Etcetera), ING/Willem (Ubachs Wisbrun/JWT), Telfort/Alles-in-1/ex-miljonair (N=5), Mentos/Breeze (9.30/Ninethirty), Renault/Twingo/tatoeage (Publicis Paris), Heineken/The entrance (Wieden + Kennedy), Volkswagen/Think blue (DDB) en Amstel/Buurtconcert (Doom & Dickson). De organiserende STER is het reclameverkoopkantoor van de Publieke Omroep). NB De uitslag van Gouden Loeki 2011/verkiezing staat hier.
Lees ook:Gouden Loeki-nominaties december: 1. Ditzo/John de Wolf, 2. Amstel/Buurtconcert, 3. SIRE/Handen af hulpverleners
Lees ook:Stemmen op eerste nominaties STER/Gouden Loeki 2013
Lees ook:Stemmen voor maart nominaties Ster/Gouden Loeki
Lees ook:Stemmen kan weer voor Gouden Loeki: februari-nominaties
Lees ook:Stemmen januari nominaties Ster/Gouden Loeki 2014
Hij blijft geweldig. Ik bedoel de Telfort reclame van X5 naar lijn 5.
Iedere keer geniet ik weer, hoe bedenk je het.
ik vind alle reclames top. eigenlijk verdienen ze allemaal een prijs.