Wie de Gouden Loeki won weten we, de nummers 2/5 ook, maar wat was de volgorde van de overige 31 genomineerden?

Ondanks alle kritische geluiden erover wist de uitreiking van de Gouden Loeki 2011 donderdagavond liefst anderhalf miljoen mensen te boeien. De winnaar, T-Mobile’s Altijd Samen met Ali B, gemaakt door reclamebureau Etcetera, is algemeen bekend. De nummers 2 t/m 5, die die avond op de shortlist belandden na stemming van het publiek op de 36 genomineerden, ook. Maar de organiserende STER publiceerde ook het ranglijstje -zie ‘m ook hier- van de complete 36 (drie per maand van het jaar). PS Ik hoop ook dat STER het aantal stemmers bekend maakt, via telefoon en sms. Om die longlist

terug te brengen naar die shortlist van vijf, en om de uiteindelijke winnaar te kiezen. En dat het exacte aantal stemmen voor elke commercial in de top-5, graag. En hoeveel geld alles dus opbracht voor die Serious Request-actie van 3FM. En, nu ik toch los ga met vragen, geachte STER: werd dat tfn/sms-geld vorig jaar gebruikt om de uitreiking (mede) te bekostigen?

Lees ook:Gouden Loeki 09: nu stemmen voor de vijf finale plaatsen
Lees ook:De 15 reclamebureaus op longlist New Kids on the Block-competitie SAN
Lees ook:Shortlist van 5 commercials die opgaan voor Gouden Loeki
Lees ook:Vanavond bekendmaking 10 halve-finalisten Gouden Loeki 2014 in Ster-reclameblok na DWDD
Lees ook:Thuiszorg-spotje SP ‘terechte Gouden Loeki 08′ in poll Reclamewereld

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.