Complicado, eenmalig. Van de 10 voor de maand DECEMBER 2011 door de STER genomineerde commercials gaan er, zoals gebruikelijk, drie door naar de halve finale van de Gouden Loeki-competitie in december dit jaar. Want die maand telde niet mee bij vorig jaar, vanwege datum eindstemming. Na de stemming over de leukste/beste spotjes van de maand december door het Nederlandse kijkerspubliek is de uitslag, zoals gemeld door de STER: eerste werd Volkswagen/Oud vrouwtje (reclamebureau DDB Amsterdam), gevolgd door Essent/Verbruiksmanager (reclamebureau Etcetera) en als derde maandnominatie Albert Heijn/AZ-weken (TBWA\Neboko). Zie de overlees voor nummers 4 t/m 10
Adverteerder Naam commercial (STER Gouden Loeki top-10 december 2010)
Adverteerder | Titel |
1. Volkswagen | Oud Vrouwtje |
2. Essent | Verbruiksmanager |
3. Albert Heijn | AZ-Weken |
4. Sire | Ik ben er nog |
5. Menzis | Ziekenhuis |
6. Coca Cola | X-Mas 2010 |
7. Mc Donalds | Feestmaand |
8. Selexyz | Salou |
9. 1+1 Gratis | C1000 |
10. De Evenaar | Fisherman’s Friend |
Lees ook:Interpolis/bewaker winnaar september-nominaties Gouden Loeki, gevolgd door Ditzo en Albert Heijn
Lees ook:ING/Oranje leeuwen winnaar juni-nominaties Gouden Loeki, gevolgd door Centraal Beheer/Picknick en Nuon/Energieshirt
Lees ook:Essent/verwarming winnaar oktober-nominaties Gouden Loeki, gevolgd door Renault/condoom, KPN/Sven Kramer
Lees ook:Gouden Loeki winnaars voorronde JULI: Heineken, C1000 en Anti-discriminatie/Postbus 51
Lees ook:Gouden Loeki winnaars voorronde SEPTEMBER: KPN, Albert Heijn en Coke Zero
0 reacties op “VW/Oude vrouwtje, Essent/Verbruiksmanager en AH/AZ-weken eerste nominaties Gouden Loeki 2011”