Van de 10 voor de maand SEPTEMBER door de STER genomineerde commercials gaan er, zoals gebruikelijk, drie door naar de halve finale van de Gouden Loeki-competitie in december dit jaar. Na de stemming over de leukste/beste commercials van de maand door het Nederlandse kijkerspubliek is de uitslag, zoals gemeld door de STER: eerste werd Interpolis/Bewaker (reclamebureau FHV BBDO), gevolgd door Ditzo/Bereikbaarheid (Etcetera) en als derde Albert Heijn/Beste idee van Nederland (TBWA\Neboko). Zie hier de tien kandidaatcommercials voor de maand september waaruit gekozen kon worden. Zie overlees voor nummers 4 t/m 10.
Adverteerder Naam commercial
1. Interpolis Bewaker
2. Ditzo Bereikbaarheid
3. Albert Heijn Beste idee van Nederland
4. Cup a Soup Happy Birthday
5. Albert Heijn Hamsterweken
6. Nederlandse Harstichting Hond uitlaten
7. Bol.com Games
8. C1000 Slaapzak
9. Renault Duster
10. De Zonnebloem De Zonnebloem
Lees ook:Gouden Loeki 2010: kiezen uit 10 spotjes voor september
Lees ook:ING/Oranje leeuwen winnaar juni-nominaties Gouden Loeki, gevolgd door Centraal Beheer/Picknick en Nuon/Energieshirt
Lees ook:LOI, Pearle en Sunweb zijn januari-nominaties Gouden Loeki
Lees ook:VW/Oude vrouwtje, Essent/Verbruiksmanager en AH/AZ-weken eerste nominaties Gouden Loeki 2011
Lees ook:Gouden Loeki winnaars voorronde SEPTEMBER: KPN, Albert Heijn en Coke Zero