Gouden Loeki 2010: kiezen uit tien spotjes voor juli

Gouden Loeki 08 beeldjeGouden Loeki 2010. JULI, geen makkelijke maand. Er kan er weer een top-3 worden gekozen uit de volgende, in juli uitgezonden en door de STER geselecteerde longlist van 10 spotjes. Elke maand worden de drie leukste/beste genomineerd, die doorgaan naar de pre-finale in december dit jaar, wanneer er uit 36 spots wordt gekozen welke vijf daarvan naar de definitieve finale gaan, diezelfde avond). STEMMEN en de spotjes zien kan HIER bij de STER. Volgende maand maken de reclameverkopers van de Publieke Omroep de uitslag bekend. De 10 van juli, niet in een bepaalde volgorde: Pietertje/Calveé-pindakaas (reclamebureau Alfred International), Afscheid/Gamma (UbachsWisbrun/JWT), Heist/Coca-Cola (Wieden + Kennedy), Inspiratie Smeagol/Bol.com (Etcetera), Kuipje/Whiskas (STER weet reclamebureau niet), Schouder aan schouder/AH (TBWA\Neboko), Zombie/Renault (Publicis), Huismerk betrapt/C1000 (Y&R Not Just FIlm), Sponsoring/Rabobank (N=5) en Arie Haan/Bavaria (Selmore). Mobiel stemmen via m.ster.nl.

[NB: 2009-uitslag staat hier]

Lees ook:Calvé/Pietertje winnaar juli-nominaties Gouden Loeki, gevolgd door afscheid Gamma en AH’s Schouder aan schouders
Lees ook:Gouden Loeki 2010: kiezen uit 10 spotjes voor augustus
Lees ook:Gouden Loeki 2010: kiezen uit tien spotjes voor juni
Lees ook:Gouden Loeki 2010: kiezen uit 10 spotjes voor november
Lees ook:Gouden Loeki 2010: kiezen uit tien spots voor maart

8 reacties op “Gouden Loeki 2010: kiezen uit tien spotjes voor juli

  1. andre van hagen

    pindakaas,gamma,libresse,always,ob tampons met grove,een loeki verkiezingen reclame hoeveel onzin komt er nog meer ?

      /   Beantwoorden  / 
  2. Thomas

    C-1000? oke, dit is voor de loden loeki…

      /   Beantwoorden  / 
  3. peter vh

    Thomas,
    Niet iedereen heeft wellicht jouw superieur ontwikkelde intellectuele Hans Teeuwen-humor, maar veel mensen (waaronder ik) vinden de C1000-filmpjes leuk. Dan stem jij toch lekker op je hilarische favoriet Whiskas?

      /   Beantwoorden  / 
    1. Thomas

      Whiskas? je bedoelt die geweldige -met -een -theo- maassen- ondertoon ingesproken- topspot van Whiskas? Leuk is die he!? En ja, ik begrijp best dat er mensen zijn die die spot leuk vinden. Er zijn ook volwassen mensen die de teletubbies kijken, naar de Valerius kliniek gaan, prozac slikken en lid worden van de ANWB. Voor die mensen moet ook reclame worden gemaakt. Dat betekent nog niet dat je die rommel klakkeloos maar moet belonen. Hee maarre… ik moet weer even mijn kat eten geven, groetjes.

        /   Beantwoorden  / 
  4. peter vh

    Ik citeer: ‘Met een Theo Maassen-ondertoon’.
    Andere humor vind jij rommel, want niet elitair genoeg.
    I rest my case.

      /   Beantwoorden  / 
  5. Gerbrand

    Gaap. Geen van de genoemde commercials vermag mij te boeien.

      /   Beantwoorden  / 
    1. Mimi

      Boeiend…vertel verder..interessant..boeiend..ik hang aan je lippen..boeiend…boeiend

        /   Beantwoorden  / 
  6. Dinand

    Dan zijn ze waarschijnlijk ook niet voor jou bedoeld, Gerbrand.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.