Van de 10 voor de maand MAART 2010 door de STER genomineerde commercials gaan er, zoals gebruikelijk, drie door naar de halve finale van de Gouden Loeki-competitie in december dit jaar. Na de stemming over de leukste/beste commercials van de maand door het Nederlandse kijkerspubliek is de uitslag, zoals gemeld door de STER: eerste werd Mummie/Bol.com (reclamebureau Etcetera), gevolgd door Chateau St. Gerlach/Brand Bier (TBWA\Neboko) en, als derde, Dominostenen/C1000 (Y&R Not Just Film). Zie de overlees voor de volgorde van de nummers 4 t/m 10.
Adverteerder | Naam commercial |
1. Bol.com | Mummiepak |
2. Brand | St Gerlach |
3. C1000 | Dominomania |
4. WNF | Happy end |
5. Nuon | Niemand |
6. Mc Donald’s | Dutch Deluxe |
7. Volvo C70 | Volvo |
8. Knorr | Yakitori |
9. Albert Heijn | Wandelaar |
10. ANWB | Kind en Veiligheid |
Lees ook:Gouden Loeki 2010: kiezen uit tien spots voor maart
Lees ook:Beter Horen, Bavaria en LOI: april-nominaties Gouden Loeki
Lees ook:ING/Oranje leeuwen winnaar juni-nominaties Gouden Loeki, gevolgd door Centraal Beheer/Picknick en Nuon/Energieshirt
Lees ook:Centraal Beheer/Muis winnaar mei-nominaties Gouden Loeki, gevolgd door KPN/Hond-Verlinde en Heineken/Men with Talent
Lees ook:Nick & Simon/C1000, Kinderen en scheiden/SIRE en Ongelukje/McDonald’s: drie mei-nominaties Gouden Loeki