Bol.com, Brand en C1000: maartnominatie Gouden Loeki

Van de 10 voor de maand MAART 2010 door de STER genomineerde commercials gaan er, zoals gebruikelijk, drie door naar de halve finale van de Gouden Loeki-competitie in december dit jaar. Na de stemming over de leukste/beste commercials van de maand door het Nederlandse kijkerspubliek is de uitslag, zoals gemeld door de STER: eerste werd Mummie/Bol.com (reclamebureau Etcetera), gevolgd door Chateau St. Gerlach/Brand Bier (TBWA\Neboko) en, als derde, Dominostenen/C1000 (Y&R Not Just Film).  Zie de overlees voor Loeki nom maart 2010de volgorde van de nummers 4 t/m 10.

Adverteerder Naam commercial
1. Bol.com Mummiepak
2. Brand St Gerlach
3. C1000 Dominomania
4. WNF Happy end
5. Nuon Niemand
6. Mc Donald’s Dutch Deluxe
7. Volvo C70 Volvo
8. Knorr Yakitori
9. Albert Heijn Wandelaar
10. ANWB Kind en Veiligheid

Lees ook:Gouden Loeki 2010: kiezen uit tien spots voor maart
Lees ook:Beter Horen, Bavaria en LOI: april-nominaties Gouden Loeki
Lees ook:ING/Oranje leeuwen winnaar juni-nominaties Gouden Loeki, gevolgd door Centraal Beheer/Picknick en Nuon/Energieshirt
Lees ook:Centraal Beheer/Muis winnaar mei-nominaties Gouden Loeki, gevolgd door KPN/Hond-Verlinde en Heineken/Men with Talent
Lees ook:Nick & Simon/C1000, Kinderen en scheiden/SIRE en Ongelukje/McDonald’s: drie mei-nominaties Gouden Loeki

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.