Faces-campagne van Nikon wint Grand Prix Cresta Awards

Oeps, reclamefestival vergeten (2, Cresta Awards). Kan ik gelukkig nog even goedmaken dit jaar. Na de Grand Prix Commercials, die dus naar Frankrijk en Orange ging, nu de Grand Prix Print/Pers. Die werd gewonnen door Nikon en hun bureau in Singapore, Euro RSCG met de Nikon Faces-campagne. De Nikon Coolpix S60 camera, gelanceerd in 2008, bezig Face Priority AF, Nikon’s face-finding technologie waarmee snel gefocusd kan worden op tot 12 gezichten in een groepsportret. En dat wordt knap gedemonstreerd in deze winnende printadvertenties. Ook ”nuttig” elders (ontdekkingsreiziger, hotel en voyeurs). Via TIR en deze.

Nikon Faces ontdekkingsreiziger

Nikon Faces 1

Lees ook:Flitsen zonder rode oogjes kan, toont Nikon aan in advertentie
Lees ook:Nikon-advertentie met vier Consumentenbond ‘bekroningen’ camera’s
Lees ook:Nintendo’s eerste tv-spotje voor Luigi’s Mansion: Dark Moon
Lees ook:Eerste spotje ‘Kin’ – Microsoft’s nieuwe jeugdmobieltje
Lees ook:Reclame tijdens Grand Prix? RTL lost probleem op

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.