Angstaanjagende ‘Carousel’-film Philips promoot Cinema 21:9 LCD TV

Beleef elke avond een première, zegt Philips over zijn net aangekondigde Cinema 21:9 LCD TV, ” ‘s wereld’s eerste bioscoop-tv.” En dit sublieme, angstaanjagende filmpje Carousel, dat, niet toevallig, 2.19 minuten duurt en uit individuele beelden bestaat, moet het nieuwe toestel promoten. Complete met enge clowns, politie, explosies, en veel schieten en gebroken glas. Op de speciale site ook (en beter) te zien als inter- actief filmpje, met veel meer info, erg boeiend. De makers zijn Tribal DDB in Amsterdam, de regisseur is Adam Berg van Stink Digital, meldt The Inspiration Room.


Cinema 21:9 is het topmodel van Philips, met een ultrabreed scherm van 56 inch en nog veel meer features. ”Deze sluit perfect aan op het originele 2.39:1-filmformaat,” ik citeer het persbericht, ”dat regisseurs hanteren.” Meer dan 60 pct van de filmps op DCD en Blu-ray Disc ondersteunt dat formaat. ”U kunt dus televisie kijken op een ultrabreed scherm zonder die vervelende zwarte balken. Geen beeldverlies meer. Alleen de film op de manier zoals de regisseur het heeft bedoeld,” aldus Philips trots, en met recht. Niet de ideale launchperiode gezien de economische situatie in de wereld, maar daar kunnen ze ook niets aan doen. BTW: filmpjes die niet in 21:9 zijn opgenomen worden ”nauwelijks waarneembaar aan het scherm aangepast.”

Lees ook:‘The Gift’ van Erik Rinsch, Ridley Scott en Philips Cinema
Lees ook:Opstaan zoooo moeilijk zegt spotje Philips Wake-up Light
Lees ook:Oma Philips-reclame geeft moeders tips over huilende baby
Lees ook:PSV gaat op zoek naar nieuwe shirtsponsor (mag van Philips)
Lees ook:Lacee’s nieuw kookprogramma RTL lange reclamespot Philips

2 reacties op “Angstaanjagende ‘Carousel’-film Philips promoot Cinema 21:9 LCD TV

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.