Gouden Loeki winnaars voorronde JUNI: Beter Horen (met Ajacied Suarez), WNF en KPN

Van de 10 voor de maand JUNI door de STER genomineerde commercials gaan er, zoals gebruikelijk, drie door naar de halve finale van de Gouden Loeki-competitie in december dit jaar. Na de stemming over de leukste/beste commercials van de maand door het Nederlandse kijkerspubliek is de uitslag, zoals gemeld door de STER: eerste werd, zoals verwacht (en ook gehoopt), Beter Horen met Ajacied Luis Suarez (reclamebureau TBWA\Neboko), tweede World Wildlife Fund-WNF/Aap in nood (eigen productie) en derde KPN/Buitenland bellen (wederom N=5). Voor de volgorde van de andere zeven van de tien genomineerde commercials voor juni zie de overlees. PS En nu weer op ‘t veld scoren, Luis!

Adverteerder Naam commercial
1. Beter Horen Suarez
2. WNF Aap in nood
3. KPN Buitenland Bellen
4. McDonalds Stedentrip
5. Bol.com Handshake
6. Efteling Sprookjesbos
7. Panasonic Vrijheidsbeeld
8. ABN Amro Stuntvliegers
9. Min. van Defensie Banaan
10.Min. van Defensie Kas

Lees ook:Gouden Loeki 2009: kiezen uit 10 genomineerde spots/JUNI
Lees ook:Gouden Loeki winnaars voorronde JULI: Heineken, C1000 en Anti-discriminatie/Postbus 51
Lees ook:Gouden Loeki winnaars voorronde MEI: Heineken, KPN en M&M’s
Lees ook:Gouden Loeki’s juni nomi’s: Bol, Dance4Life en Essent
Lees ook:Gouden Loeki winnaars voorronde AUGUSTUS: Suzuki, KPN en ABN Amro

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.