Reclame voor Iglo gekozen als beste tijdschriftenadvertentie van ’07

Ook voor de verschillende mediumtypen zijn er reclameprijzen. Jaarlijks wordt de AdformatieMercur, de prijs voor de beste tijdschriften- campagne, overhandigd op het Het TijdschriftenGala. Een jury van deskundigen uit de reclamewereld zijn bijgaande uitingen van Iglo Nederland bekroond. Ze zijn gemaakt door een Engels bureau, BBH, en 'vernederlandst' door O&M in Amsterdam. Volgens de jury is deze campagne ''door de subtiliteit van de tekst bij het mooie beeld een echte tijdschriftencampagne.'' Tja, en die tekst is hier niet te lezen, even dóórklikken daarom. 

Links staat: Verse vis verliest snel kwaliteit. Diepvriesvis niet. En rechts: Verse groenten verliezen hun vitamines. Diepvries-groenten niet. En onderaan bij beide advertenties staat: Altijd het beste vers in huis. Iglo. Informatie over de andere prijzen, zoals tijdschrift van
het jaar, is te vinden op www.mercurs.nl. Het tijdschriftenGala is een initiatief van het Nederlands Uitgeversverbond
(NUV).

Lees ook:Lidl-reclame jubelt over groente-oordeel Consumentenbond
Lees ook:Vijf inhakers op ‘Baantjer in het theater’ – op één pagina
Lees ook:Broodje Iglo Vissticks als WK-snack alternatief in de reclame
Lees ook:Rutte en Schippers in vrije artsenkeuze-reclame Ditzo
Lees ook:Allerhande Box AH beste getest door Consumentenbond meldt advertentie met cadeautje

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.